Bura mənim dünyamın sadəcə bir hissəsinin əksidir...

суббота, 19 января 2013 г.

Mənim həyatım gözəldir...


Çox vaxt qarşıma çıxan insanlar həyatdan gileylənirdilər.Mənsə hər zaman hər kəsə eyni cavabı verirdim:-Mənim həyatım gözəldir...
Həyat sənin tablon sənsə onun rəssamısan.Əgər həyatının uğurlu alınmırsa demək sən uğursuz rəssamsan boyalarını dəyiş.İnsanlar çox vaxt başına gələn uğursuzluqları kimdəsə görürlər.Bu bədbəxt və aciz insanların işidir.Fırçanı düz tut ən sevdiyin rəngi seç və ürəyin istəyən tablonu yarat!Əsas özünə inan.Səhvlərini və başına gələn uğursuzluqları boş ver.Onlar səni kamilləşdirdi.Rəssam boyaları və neçə fırçayla vərəqləri israf etməlidir mükəmməl əsəri yaradana qədər.Bunu unutma !
Çox insanlar mənim kənardan parıltılı və işıq saçdığımı deyir və bunun  səbəbi çoxuna maraqlıdır.Mən özümü sevirəm və hər zaman inanıram.Mən bu həyata yalnız uğur qazanmaq üçün gəlmişəm.Hər səhər oyananda birinci pəncərədən çölə yox güzgüyə baxıram.Mənim günəşim ordadır.Hər işi sevə-sevə edirəm.Ən neqativ şeylərə belə müsbət açıdan baxmağa üstünlük verirəm.Ən gözəl kosmetika-Təbəssümdür.Gülümsəyirəm...Hər kəsə gülümsəyirəm.Bütün insanları özümə cəlb edə bilirəm.Sevgim həyata qarşı həddən artıq çoxdur.Hər zaman sevgi və evlilik təklifləri alıram...Lakin evlilik mənim üçün incə mövzudu bu hər insanla müzakirə olunmaz...Həm...Mənim sevgim ilahidir.Mən Tanrını çox sevirəm.Əsas sevgim odur.Mən bir şeyi gözəl dərk etdim ki,rəsm tablomda insanlardan çox dünyamdaki gözəllikləri əsk etdirim,öz uğurlarımı,hədəflərimi...Mən xoşbəxtəm...
Mənim həyatımı  bir işarəylə əks etdirməyimi istəsəydilər mən not açarı çəkərdim...Mənim işimi təsvir etməyimi istəsəydilər mən əqrəbləri kağız puldan olan saat təsvir edərdim...Məndən dostlarimi təsvir etməyimi istəsəydilər mən 4 fəsli əks etdirən rəsm çəkərdim.Məndən sevgimi,hər şeyimi təsvir etməyimi istəsəydilər Allahı təsvir edərdim.Bu da yəqin ki,boş tabloda parlaq işıq görüntüsü olardı.Korların belə görə biləcəyi rəsm əsəri...
Özünüzü işıqlıqdan və gözəllikdən məhrum etməyin.Həyat gözəldir...
                                                                                                     Şahzadə

Комментариев нет:

Отправить комментарий