Bura mənim dünyamın sadəcə bir hissəsinin əksidir...

суббота, 6 сентября 2014 г.

Olur hərdən...



Çox az hallarda darıxıram bu gün o gecələrdəndi, Bir az səsin bir az ətrin dağılsın sərin yatağıma… Gəl sevgili,bilirəm darıxmısan barmaqların toxunduqca barmaqlarıma, Titrəyirsən nədən?... Mən səni səndən gizlədirəm bu aralar fikir vermə olur hərdən, Zibil anti depressantların təsiridi,nədi,üşüyürəm ama tərlidi bədən… Baxışlarınçün darıxmışam gəl bu gecəni dənizdə keçirək, Sən süz çaxırdan səbəbsiz gülək,qucaqla hərdən,bir badədən içək. Külək də rəqs edir pərdəylə bax otağım necə səssizdi, Əsəbləşirəm yoxluğuna dərmanlarla keçmir ömür qəlb ölümə tələsdi Bir istəyim var apar məni buralardan əbədi yanımda qal, Anlamır məni heç kim sənə deyəcək o qədər söz var. Sarıl soyuq payız gecəsində nəfəsinlə ruhum bəlkə istiləşə, Hər səhər də oyat məni incə öpüşlə…

Комментариев нет:

Отправить комментарий