Bura mənim dünyamın sadəcə bir hissəsinin əksidir...

суббота, 8 сентября 2012 г.

Ayrılıqdan sonra ilk məktub...



Mədinə:-Salam.Bu mənəm Mədinə.Bilirəm bu ad sənin ürək döyüntülərini bir az da çoxaltdı elə mən də həyəcanlıyam...Səndən çoxdandır ki,xəbər yoxdu.Bilmirəm bu məktubu oxuyacaqsan ya yox?...Hər halda ümid edirəm ;) Ayrılarkən çox acı sözlər demişdim sənə bağışla...Uşaqlıq etmişik ikimiz də.Mən də sənin sözlərini unutdum.O vaxtdan təkəm heç kim olmadı həyatımda.Sən?Subaysan?Evlisən?...Mən indi özümü daha yaxşı hiss edirəm ;)Sən də yaxşı ol.Hələlik ;)
Anar:- ...
                                           3 HƏFTƏ SONRA
Mədinə:-Salam.Deyəsən narahat etmiş oldum səni...Bağışla...Sadəcə səndən xəbər almaq istədim ;/O gün otağımı yığışdırarken köhnə bir kitabın arasından şəkillərimizi tapdım.Anam gil görməsin deyə gizlədirdim o vaxtlar...Necə həyəcan keçirirdim onlar kiminsə əlinə keçər deyə...;)Hələ də saxlayıram.Nəysə özünə yaxşı bax bunu oxusan kiçik bir cavab yaz bilim ki,yaxşısan ;)
Anar:- ...
                                       2 HEFTE SONRA
Mədinə:-Salam ;)Bu yenə də mənəm Mədinə necəsən?Niyə cavab yazmırsan hələ də küskünsən mənə?Artıq çox keçib bəlkə 1-2 cümlə yazasan?Şəkillərini tapdığım gündən hər gün baxıram...Çox qəribədi biz necə ayrıldıq axı o qədər çox xoşbəxt idik ki?...Bir də ən çox görünüşünü mərak edirəm çox dəyişmisən?Necə olsa səni görməyəli artıq 1 il oldu...Özünə yaxşı bax səni çox istəyirəm...
Anar:- ...
                                       1 HƏFTƏ SONRA
Mədinə:-Hmm sən ciddi-ciddi küsmüsən mənə nə çox kinlisən uşaq olma üzr istədim axı ;(...Bu mənəm MƏDİNƏ sənin 1 il əvvəl sevdiyin qız.Bəlkə adımı da unutmusan.Neçə qız oldu həyatında,yatağında Allah bilir neçə qızla sevişdin məni unudaraq ;(Daha neçəsinə "Sevirəm"dedin hə?;(Heç olmasa bir nöqtə qoy bunları oxuyursansa bilim ki,hisslərimin və keçən o 1 ilin nəsə xatirəsi qalıb səndə....
Anar:- ...
                                      1 GÜN ƏVVƏL
Mədinə:-Hələ də heçnə yazmırsan...Anar,sənin şəklin artıq çərçivədə yatağımın düz yanındadı aylardır...Hər səhər və hər gecə səni görürəm ilk və son...Mən sənin şəklinə baxmasam belə görürəm.Qəlbimin gözləriylə...Əslində sənin şəklini o gün kitabların arasından tapmamışam sən gedən gündən mən onlara baxıram.Gizlətməyə də kitabın deyil yastığın altına qoyuram.Səndən sonra həyatımda kimsə olmadı.Niyə bilirsən?Çünki səni çox sevirəm...:(( Çox çox sevirəm səni...Bağışla narahat edirəm bu qədər uzun vaxtdı.Sadəcə bilməni istəyirdim ki,mən hələ də darıxıram.Cavab yazmasan da olar.Daha vacib deyil...Səni çox sevirəm bunu bil və unutma.Mədinə :( Sənin Mədinən...
Anar:-Mən də səni sevirəm Mədinəm...

Комментариев нет:

Отправить комментарий