Bura mənim dünyamın sadəcə bir hissəsinin əksidir...

среда, 30 декабря 2015 г.

Santaya məktub :)

   


                           
Əziz Santa,hər il sənə məktub yazıb arzularımı bildirirəm.2009cu ildə səndən rap’ə başlamaq və bu yolda zamanla öz sözümü demək gücündə olmağı arzulamışdım sən yerinə yetirdin.
2010ci ildə səndən böyük sevgi yaşamaq və uzun müddət təsirindən çıxmamaq istədiyimi yazmışdım, oldu :)
2011ci ildən 2012yə keçəndə çətin ya asan fərq etmir daimi iş axtardığımı və tapmaqda mənə “yardım” etməyini istəyirdim ki,öz ehtiyaclarımı tamlıqla özüm ödəyim,onu da yerinə yetirdin :)
2012ci ildə estetik əməliyyat etmək və uğurlu nəticə əldə etmək istədiyimi sənə məktubla yazdım o da oldu :)
2013cü ilin yeni il axşamı səndən İstanbulu görmək,dostlar və onlarla ömürlük yadda qalacaq günlər keçirməyi dilədim.Yerinə yetdi çox sağ ol :)

2014cü ildən bu ilə keçəndə isə ən böyük hədəfim və arzum Bakıdan həmişəlik köçmək Amerikada yaşamaq istədiyimi məktubla göndərdim.Hal-hazırda bu məktubu sənə Washington’dan yazıram.


Bu il isə 2016cı il üçün çox da böyük istəklərim yoxdu səndən demək olar ki hədəflərimin 70%nə çatdım. Qaldı incəsənət universiteti bir də ailə qurmaq.Mənə bu il bunları hədiyyə et,səni sevirəm :) Baxmayaraq ki,mənim 25 yaşım var mən sənin mövcudluğuna hələ də inanıram.Mən həmişə möcüzələrə inanmışam.Çünki insan inandığı şeyləri yaşayır.
Əziz Santa,İnsanlara hər zaman yaxşı şeylərə inanmaqda kömək et :)
From : Redmond, WA, United States
Date : 22.12.2015 22:00
Sevgilərlə nəvən, Shahzadə :)


Комментариев нет:

Отправить комментарий