Bura mənim dünyamın sadəcə bir hissəsinin əksidir...

пятница, 8 января 2016 г.

Qara Şeir

Yağış olub buludlara buxarlanmaq istərəm,
Bir qadının dodaqlarında qarğış olub tam can evinə axmaq istərəm.
Nə edim?Mən qarğış edə bilmirəm sənə olan sevgimdən,
Ağrı olmaq,sümüklərinə qədər sızıldamaq,
"Necədi ağrımaq?Bax mən nə çəkmişəm" demək istərəm.
Mən gecələrin adamıyam,ruhum susuz səhra,
Ağladığım yaş da gəlmir gözümdən içimdə var duzlu dərya.
İstərəm,istərəm mən daim nəsə istərəm,
Həyat yəqin belədir...
Xəyallar vermir rahatlıq gecələr ruhuma.
Nə sərxoşluq nə siqaret sakitlik vermir beynimə,
Axı əyyaşlar deyirdi:
-Unudur insan hər şeyi yuxu gəlir gözlərinə.
Qəribədi...Mən içkili olanda daha çox istəyirəm qaçım sənə...
Mən də belə bədbəxtəm,Bağışla...
Mövzu sənə gələndə qarışır qafiyə də,
Mən sevirəm sarı payızı,sevirəm dənizi,
Nə olsun ki saçlarım günəşdəndi gözlərim rəngli,
Mən sevirəm qaranlığı mən sevirəm qara rəngi,
Mənə görədi qəmli mahnılar,mən sevirəm kədərli filmləri,
Yəqin dəli oluram...
Yəqin elə ona görə sevirəm həm də səni...

Комментариев нет:

Отправить комментарий