Bura mənim dünyamın sadəcə bir hissəsinin əksidir...

пятница, 20 февраля 2015 г.

Görüşəcəyik bir gün mütləq...

Bir gün görüşəcəyik səninlə.Bilmirəm bu İstanbulun hansısa küçəsi olacaq ya Amerikanın ama biz mütləq görüşəcəyik.Hamıdan hər şeydən təcrid olub yalnız qaldığımız və bir-birimizi tanımadan əvvəl mən sənin,sən mənim həsrətimi çəkdiyin günlərin acığına dəli kimi rəqs edəcəyik küçənin ortasında.Bilmirəm bu qatar stansiyası olacaq,ya maşın yolu,ya hansısa park ya da adi bir mağazanın qabağı...Ama biz mütləq o rəqsi edəcəyik.Həmişə çılğın münasibətləri sevmişəm və özüm kimi bir dəlinin axtarışında olmuşam.Dünyanı vecinə almayan sadəcə mənimlə həyatın dadını çıxarmağı bacaran bir sevgili.Biz bir gün görüşəcəyik.
P.S.Rəqs etməyi bacarmırsansa narahat olma mən kömək edəcəm.Yox ümumiyyətlə rəqs etməyi sevmirsənsə əmin ol mənimlə sevmədiyin bütün şeyləri dəli kimi sevəcəksən.
Gələcək həyat yoldaşın Nazlı 
P.S.Rəqs etməyi bacarmırsansa narahat olma mən kömək edəcəm.Yox ümumiyyətlə rəqs etməyi sevmirsənsə əmin ol mənimlə sevmədiyin bütün şeyləri dəli kimi sevəcəksən.
Gələcək həyat yoldaşın Nazlı 
P.S.Rəqs etməyi bacarmırsansa narahat olma mən kömək edəcəm.Yox ümumiyyətlə rəqs etməyi sevmirsənsə əmin ol mənimlə sevmədiyin bütün şeyləri dəli kimi sevəcəksən.Gələcək həyat yoldaşın Nazlı 


 

Комментариев нет:

Отправить комментарий